21 września 2013

Dwupak w obiektywie

Autor: Matka Browar o 13:53
Matka wraz z familią miała dziś sesję brzuszkową.
No bo w końcu, jeśli w ciąży z Zośką miała, to dlaczego teraz miałaby nie mieć? Tym bardziej, że nie wygląda jak słonica w 20 miesiącu ciąży i całkiem nieźle się w tym swoim ciążowym ciele czuje. Nie ma to jak sobie odrobinkę posłodzić ;) Próżne z Matki babsko :D
No i przecież taka sesja to fantastyczna pamiątka dla całej rodzinki. Matka już marzy o zawieszeniu kilku odbitek na ścianach naszego M, coby potem wspominać te magiczne chwile w dwupaku. W ogóle to Matka ma plan obwieszenia jednej ściany zdjęciami, tylko coś się zabrać za wywoływanie nie może...
Sesję robiła nam koleżanka (jak kiedyś założy bloga, to ją podlinkuję ;) ). Studiem fotograficznym było nasze niewielkie mieszkanko, a więc było ciasnawo, wesoło, ale chwilami też ciężko - a to modelka Zośka nie chciała współpracować, a to synek fotografki wchodził w kadr, a to światła brakowało :) Mimo wszystko Matka jest zadowolona i mega głoooodna efektów :)

Poniżej jedna z fot z sesji Zośkowej.




8 komentarzy:

  1. ale to bedzie fajnie wygladało, Wasza trójka i Staś w brzuchu :) I.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja brzuszkowa to świetny pomysł i cudna pamiątka. Żałuję, że sobie takiej nie zrobiliśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też żałuję, że takiej nie mieliśmy. Fajna pamiątka. Może przy następnej ciąży, mama, tata, Filip i brzuszkowy potwór;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam, z jakiegoś piątego miesiąca, ale mam :) fajna pamiątka, to trzeba przyznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, to przy następnych ciążach będziecie już pamiętać o sesji brzuszkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :)
    myśmy sami sobie zrobili sesję jak byłam jakoś 7/8 miesiącu i uwielbiam wracać do tych zdjęć. Mam nadzieję, że będzie mi dane jeszcze raz to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja żałuję, że takiej sesji sobie nie zrobiłam. Mam parę zdjęć z brzuchem, ale raczej to przypadkowe zdjęcia w przypadkowych strojach. Zwłaszcza moje ostatnie, kiedy to wyglądam jak ogromna ciężarówka :) Ale w przyszłości, przy drugim maluchu zrobię. A takie pamiątki to na pewno najlepiej na ścianie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że zechciałaś/eś się wypowiedzieć :)

 

Matka Browar w Niemczech Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez